Samochody koncepcyjne
S-Cross: koncepcyjny model crossovera Suzuki z segmentu C
Suzuki S-Cross – koncepcyjny model zwiastujący nowy crossover Suzuki z segmentu C – debiutuje podczas salonu samochodowego w Paryżu. Projektem S-Cross Suzuki rozpoczyna wdrażanie programu, zgodnie z którym od roku 2013 co roku na rynku europejskim będzie wprowadzany nowy model Suzuki.
Suzuki na 82. Salonie Samochodowym w Genewie
Suzuki zaprezentuje modele koncepcyjne, będące synonimem najnowocześniejszej technologii. Są one czytelną wskazówką, że japoński producent, będący ekspertem od innowacji w segmencie aut kompaktowych, rozpoczyna nową epokę w rozwoju motoryzacji.
Nowości Suzuki na targach Auto Expo 2012 w New Delhi
Odwiedzający Auto Expo w New Delhi mogli podziwiać kilka nowości przygotowanych przez Maruti Suzuki India Ltd., czyli hinduski oddział Suzuki Motor Corporation.
Regina
REGINA: oszczędny kompaktowy pojazd nowej generacji, o niskiej emisji spalin dzięki niewielkiej wadze i doskonałej aerodynamice

REGINA ucieleśnia wizję kompaktowego samochodu nowej generacji. Auto jest lekkie jak na pojazd klasy mini (tylko 730 kg!), gdyż jego projektanci skoncentrowali się na maksymalnym obniżeniu masy. Współczynnik oporu czołowego tego auta jest co najmniej 10% niższy niż w obecnych modelach dzięki udoskonaleniu aerodynamiki.
Q-concept
Q-concept: dwuosobowy mikrosamochód do codziennego użytku

Q-concept to całkowita nowość – połączenie motocykla z samochodem. Przy długości 2,5 m i dwóch fotelach w rzędzie idealnie nadaje się do codziennej miejskiej jazdy. Dzięki lepszej zwrotności i mniejszym rozmiarom jest bardziej praktyczny niż zwykły samochód, a dzięki kabinie – atrakcyjniejszy i wygodniejszy niż motocykl.
Swift EV Hybrid
Swift EV Hybrid: elektryczny pojazd kompaktowy z napędzaną silnikiem prądnicą

Swift EV Hybrid to wizja eko-samochodu Suzuki obejmująca rozwiązania modelu Swift Range Extender. W Japonii kompaktowy pojazd pokonuje zwykle 20−30 km dziennie. Swift EV Hybrid przejeżdża taką trasę wyłącznie z napędem elektrycznym. Dystans ten można przedłużyć dzięki napędzanej silnikiem prądnicy.
Suzuki przedstawia dwa modele koncepcyjne: Kizashi EcoCharge oraz Kizashi Apex na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Nowym Yorku 2011
Koncepcja samochodu z napędem hybrydowym

SWIFT S-CONCEPT stworzono na bazie nowej generacji Swifta (jednego ze strategicznych modeli ogólnoświatowych Suzuki), nadając mu jeszcze bardziej sportowy i ekscytujący charakter.

Na konferencji prasowej w trakcie Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku, amerykański oddział Suzuki Motor Corporation (ASMC) zaprezentował koncepcyjny wariant sedana Kizashi z napędem hybrydowym. Przyciągający powszechną uwagę, czterodrzwiowy Kizashi...
SWIFT S-CONCEPT
Główną atrakcją prezentacji Suzuki na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie jest SWIFT S-CONCEPT.

SWIFT S-CONCEPT stworzono na bazie nowej generacji Swifta (jednego ze strategicznych modeli ogólnoświatowych Suzuki), nadając mu jeszcze bardziej sportowy i ekscytujący charakter.

Historia samochodów kompaktowych Suzuki
Suzuki ma wspaniałą tradycję w oferowaniu europejskim kierowcom samochodów kompaktowych, z których wiele łączy w sobie zalety auta kompaktowego z ekscytującymi wrażeniami z jazdy. Pionierem był Suzuki Fronte SS. Na początku lat 90. kolejnym przebojem okazał się Swift GTi, sportowa interpretacja drugiej generacji Swifta, dostępna w Europie. Potem pojawił się Ignis, doskonale spisujący się w sportach motorowych. We wrześniu 2006 roku Suzuki wprowadziło model Swift Sport, który odziedziczył DNA swoich kompaktowych, sportowych poprzedników i powstał na bazie pierwszego ogólnoświatowego strategicznego modelu Suzuki. Swift Sport zyskał wielu fanów w Europie, stwarzając możliwości jazdy obfitującej w ekscytujące wrażenia. SWIFT S-CONCEPT to najnowsze dzieło Suzuki, odzwierciedlające ideę tworzenia sportowych, kompaktowych samochodów, dzięki którym prowadzenie auta staje się bardziej emocjonujące.
Concept Kizashi 3
Lśniący Concept Kizashi 3 o atletycznej sylwetce debiutuje podczas odbywającego się właśnie Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Nowym Jorku, wzbudzając wielkie zainteresowanie tłumów publiczności, a także licznych dziennikarzy. Model oznaczony cyfrą 3 uzupełnia gamę modeli koncepcyjnych rodziny Kizashi o trzecie już wcielenie. Nowojorskiej prezentacji pełnej gamy Kizashi towarzyszy zapowiedź wdrożenia do produkcji seryjnej samochodu z nadwoziem typu sedan, o sportowym zacięciu, w oparciu o założenia stylistyczne pokazane w modelu Concept Kizashi 3.

Gamę konceptów Kizashi zaprojektowali styliści z Działu Zaawansowanych Projektów Stylistycznych (Advanced Design Group) firmy Suzuki, zainspirowani sylwetką dynamicznego atlety w ruchu, z zamiarem podkreślenia osiągów, mocy i wyszukanego stylu, a także faktu, że model będzie “okrętem flagowym” marki. Te cechy były wyraźnie zaznaczone już w dwóch poprzednich modelach – w Kizashi, który zadebiutował na salonie we Frankfurcie w roku 2007 oraz w Kizashi 2, pokazanym podczas Tokyo Motor Show w październiku 2007. Kizashi 3 uzupełnia gamę konceptów, prezentując wcielenie najbliższe modelowi produkcyjnemu nadchodzącego sportowego sedana Suzuki.
Suzuki Concept A-Star
Suzuki prezentuje piąty model o znaczeniu strategicznym
Suzuki Motor Corporation (SMC) nie ustaje we wdrażaniu swej światowej strategii obliczonej na długoterminowy wzrost. Po prezentacji czwartego z kolei modelu o znaczeniu strategicznym o nazwie Splash, przyszedł czas na premierę piątego projektu nazwanego roboczo Concept A-Star. Zawarto w nim najważniejsze motywy nadchodzącego modelu produkcyjnego. Samochód można oglądać na stoisku Suzuki na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie.

Priorytet: ochrona środowiska
Model, który trafi do produkcji seryjnej to pięciodrzwiowy hatchback należący do segmentu A, zaprojektowany z wielką troską o ochronę środowiska i komfort. Samochód wyposażony będzie w nowy silnik benzynowy o konstrukcji aluminiowej i pojemności 1,0 litra, spełniający wymogi normy Euro 5, o emisji CO2 niższej od europejskich konkurentów (celem jest osiągnięcie poziomu poniżej 109 g/km). Podobnie, jak poprzednie modele zaprojektowane w ramach światowej strategii Suzuki, samochód będzie łączył sportowe, fascynujące własności i osiągi z wyjątkowo niskim zużyciem paliwa.
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube